Στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής (ΤΠΕ), τη σχολική χρονιά 2024-2025, οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης δημιούργησαν ένα παιχνιδάκι στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch.
ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να εμπεδώσουν στον προγραμματισμό την ακολουθιακή δομή και να εφαρμόσουν τη δομή ελέγχου και επαναληπτική δομή. Να ακολουθήσουν τη γνωστική πορεία: ανάγκη για επίλυση προβλήματος – ερώτημα – εφαρμογή λύσης – έλεγχος λύσης – πιθανή διόρθωση – επανέλεγχος. Να αντιληφθούν την αξία ενός παιχνιδιού ως δημιουργοί κι όχι μόνο ως παίκτες. Να συνεργαστούν στις επιλογές τους.
Παραθέτουμε τις εργασίες των παιδιών και σας καλούμε να παίξετε. Κυνηγάτε μια φιγούρα η οποία κινείται και πρέπει να κάνετε κλικ πάνω της για να έχετε όσους περισσότερους πόντους μπορείτε! ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!! Ξεκινάτε με κλικ στην πράσινη σημαία.
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)