Κατά το σχολικό έτος 2022-2023 πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών, ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο Greentopia: Our sustainable home.
Δείτε μία σύντομη παρουσίαση των δραστηριοτήτων μας στο βίντεο που ακολουθεί.