Έργα των μαθητών της Γ΄ Τάξης στα πλαίσια του προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα: <<Δικαιώματα και Σχέσεις>>.
Το Πρόγραμμα είχε εξάμηνη διάρκεια και έλαβε χώρα στη διάρκεια του μαθήματος των Θρησκευτικών που διδάσκονταν από τη Διευθύντρια του σχολείου.
Διαπραγματεύτηκε 12 Θεματικές με τους παρακάτω τίτλους:
- Η διαφορετικότητα είναι δύναμη!
- Σταματάμε τη βία στο σχολείο. Δεν μας ταιριάζει!
- Το παιχνίδι μας δίνει ζωή γιατί είμαστε παιδιά!
- Είναι κρίμα και άδικο παιδάκια να δουλεύουν!
- Υγεία: Το πολυτιμότερο αγαθό!
- Χρειάζομαι ένα ισορροπημένο και υγειές περιβάλλον για να ζήσω!
- Ισότητα και συνεργασία, μας αφορούν!
- Ένα σχολείο διαφορετικό που μας αξίζει!
- Η σημασία της ειρήνης στη ζωή μας!
- Έχω το δικαίωμα να μιλώ και να εκφράζομαι ελεύθερα!
- Πώς και γιατί προστατεύω το σώμα μου!
- Έχω δικαίωμα στην αγάπη!



















































