Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Δράση από τη ΣΤ΄τάξη

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2024,  οι μαθητές της ΣΤ΄Τάξης μίλησαν για τη συμπερίληψη και για ένα σχολείο ανοικτό σε όλους και στη συνέχεια αποτύπωσαν τις ιδέες τους στο χαρτί.