Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας.

Την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024, η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ειρήνη Αγαπηδάκη και εκπρόσωποι της Unicef επισκέφτηκαν το σχολείο μας, το οποίο είναι ένα από τα σχολεία που υλοποιούν δοκιμαστικά την εφαρμογή των εργαλειοθηκών για την προώθηση της υγιεινής διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας στα σχολεία στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Άσκησης και Υγιεινής Διατροφής / Αντιμετώπιση Παιδικής Παχυσαρκίας. Η κα Αγαπηδάκη είχε την ευκαιρία να συζητήσει και να δουλέψει με τα παιδιά της Ε΄Τάξης και τη δασκάλα τους, κα Γεωργία Χαλαστάνη.